Sidor

torsdag 21 oktober 2010

you are so broken

Nu är det verkligen finito med det där mysvädret som pågått. Regn och rusk är vad som väntar på andra sidan rutan. Underbart att inte jobba morgonpass i morgon. Ska väl i och för sig ändå försöka ta mig upp i tid så jag hinner träna innan jobbet. Ehm, som om jag skulle ha problem med det?! 14 börjar mitt pass.

Väder. Det är sådant man pratar om, när det inte finns något spännande att säga. Jag som är så himlans intressant måste ju ha massor att berätta om. Eller?
Till exempel är det ju lite kul att veta att om sex minuter är det spöktimman och jag sitter ensam på kyrkogården. Idag hade jag socker i mitt te för första gången på säkert fem år. Jag vill hemskt gärna veta vad som händer i Greys Anatomy, men är rädd för att jag ska bli uttråkad och rastlös om jag kollar på det med mig själv som ända sällskap. Jag borde gå in i duschen, då jag inte ännu sköljt av mig diverse matrester, solariedoft och yogasvett, men har kramp i fossingarna, så jag stannar lite extra länge i soffan. Ska äntligen få klä på mig en party outfit (ja, i morgon alltså). Jag har världens bästa mamma.

Äsch. Vilket patetiskt försök. Just nu kan jag nog inte ens få mig själv till att tro något så osannolikt som att jag skulle vara spännande. Men snart så, då blir det äventyr.

Nu blir det till å pässa å go åh lägge säjj.
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar