Sidor

torsdag 7 oktober 2010

Mega Mindy - for sure


Muhu. Tur man har lite självironi och kan lägga upp bilder på sina enorma muskler, eller hur?
Vilken fantastisk dag. Skönhet på morgonbussen. Överaskad med dreamteam på jobbet. En alldeles egen praktikant att bossa över. Hon är typ mig, fast 15. Underbart! OCH. Jag är inte en sådan som glömmer praktikantens namn, så det så.

Träningspasset gick så grymt bra att jag överaskade mig själv. Undrar om det har någonting med den nya outfiten att göra. Hur som helst tog jag död på mig själv på bandet, innan jag gav ben och rumpa en rejäl omgång. Var lite ledsen först över att jag intek kunde vara med på något pass. Men jag fixade ju det här kalas på egen hand Att somna i solariet lyckades jag också med. En eftermiddagslur var jag värd.

Nu ska här dammsugas och duschas innan det blir en fika i Haga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar