Sidor

måndag 18 oktober 2010

weekends

Åh hoj vad jag har svårt att vara ledig. Rastlöshet upp över öronen. Lyckades hur som helst sova till 10, innan det började klia i kroppen. Den där sömnen som min kropp verkligen behövde, efter 23.5 timmars arbete i helgen. Men åh, jag är glad att jag får gå tillbaka i morgon igen.
Det är ju i och för sig skönt att man kan träna när man vill. Det gjorde jag. När jag ville. Klockan 3 närmare bestämt. 30 minuters löpning och benstyrka på det. En liten power nap i solariet för att sedan åka hem och tvätta och städa.
Det är lätt att deppa ihop lite de dagar då vädret suger så fruktansvärt som idag. Det är svårt att se det fina i hösten. Då är det tur att man har en sambo som gillar mys. Levande ljus och grönsaksdippande framför en biljard olika serier i soffan.

Ni skulle bara veta vad som hände mig i lördags. Jo...
Självaste Håkan Hellström avnjöt en av mina kycklingsallader. På porslin. Fint som snus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar