Sidor

onsdag 20 oktober 2010

late septembers and some octobers

Titt, titt!

Den 24:e blev jag kidnappad till Ullared av en transformer.

Den 25 var det årets höjdpunkt på fästningen i Varberg, Mickelsmäss. Myspys på hög nivå med Linnea, mor och far. Jag och Nea åt oss mätta på ost och kanelbullar.

Den 28 var det en sådan där idealisk höstdag. Då powerwalkade jag uppför världens brantaste och längsta backe.

Den 8:e var det äggets dag. Do I have to say more?

jag slog mitt personliga löprekord.

Den 9:e. Dagen efter äggets dag. Resorbat vatten. Do I have to say more?

Mamma lockade med kantarellsoppa och nybakade västerbottenmuffins, så jag åkte till Varberg...

...där någon förtrollat Robin till en hund i Sara G:s nya lägenhet.

Den 11:e var jag tillbaka i Varberg igen och åt vegetarisk och ekologisk ärtsoppa med far min.

12:e. Konstant träning. Konstant hunger.

Här kände jag mig nog bara brun, och lite fit.

På kvällen hade jag en date med Robin (eller Morberg?) och vi stekte strömming och lagade potatismos. Mys med film och doftljus.

Den 13 gjorde jag en omelett på äggvita och stoppade i grönsakerna som blev över från gårdagen.

Sedan slutade jag att fotografera med min SGH-F480 då jag nu tagit över mammas gamla S8300. Och så var det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar