Sidor

tisdag 5 oktober 2010

sprudel


Vad kul ni måste tycka det är att få en massa web cam-bilder hela tiden. Men den ligger framme, så jag tänker; varför inte? Bättre en web cam-bild än ingen bild alls.

Som ni ser har jag skållat och skalat mandel, som nu ligger och torkar i ugnen. Egentligen skulle det blivit ett macaroonbak under natten, men florsockret var ju tydligen slut. Jaja, jag kan i alla fall förbereda mandlarna för morgondagen.
Hela onsdagen hade jag vigt åt städning, tvättning, bak och träning. Men någon stackare blev oväntat krasslig, så jag rycker in under kvällspasset i morgon. Kan ni dollartecken i ögonen på mig eller?

Jag är glad att jag yogade idag. Känner att jag blir bättre och bättre. Fortfarande vig som en valross, men definitivt starkare. Som belöning, unnade jag mig idag ett par nya dra-över-träningsbyxorna-byxor. Ett klipp. Ja, om man ser det från min vinkel i alla fall.
De ska på i morgon när jag kör power walk i stället för gymmet!

Nähä ni, nu ska här malas nötter. Go´natt!

1 kommentar:

  1. Jag har fixat mig en ny blogg :D
    http://jennylinn.blogg.se/

    SvaraRadera