Sidor

lördag 9 oktober 2010

eggs


Vi höll en fest i äggets ära under gårdagens afton. Som uppvärmning gjorde vi en hamster, och det satte verkligen fart på...allt.

Monique var glad över mina banan-macaroons och jag var lyckligare än lyckligast över det rosa ägg fullproppat med ägg (CHOKLADägg!) som hon kom med. Tack så hemskt mycket!




Vi skålade i ägglikör, spelade hemska kortspel, samtalade om utbildning och hade det sådär tjejigt trevligt liksom.
Under kvällen droppade ungefär hälften av, men ett litet och starkt gäng dansade bort lite vardagslunk till Håkan och Broder Daniel på Pustervik.

Nästa år bräcker vi 2010:s äggdag!

Nu har jag packat ner min träningskor i en väska. Jag tänkte bege mig till Varberg för att fortsätta mitt firande. Fokus ligger dock nu på Cillens återkomst från Amerika. Heja Heja!

1 kommentar:

  1. Mycket trevligt och MYCKET goda macaroons. seventh heaven lixom! hurra för dina bakkunskaper!

    SvaraRadera