Sidor

onsdag 13 oktober 2010

glömde vad som kom efter army

Vilken grym ledig dag det.
Ett bankmöte på morgonen för att få lite ordning och reda i livet. Visst känner man sig vuxen när man har ärenden på banken?
Detta följdes av träning med Erica. Kondition och armar. Tydligen är mina lemmar för "lösa" på undersidan, så jag måste börja slita lite med mitt gäddhäng, eller ja, tricepsen. Det ska vi väl försöka ta tag i nu då. Vem vill vara en opropertionelig biff liksom?
När vi skakade tillräckligt mycket vid (inte-så-ansträngande-)rörelser, traskade vi ner mot stan' och åt spätta på Paganini. Eftersom vi inte blev mätta var det svårt att motstå chokladkakorna i montern.
På kvantum gjorde jag ett superklipp. Två påsar torkad frukt, 300 g, för bara 40 kr. Det här ska bli gott att blanda keson med på morgnarna.

Vi lyxade till det i riktiga solarium också. Vilken skilnad det är på sol och sol. Det är nice när de snackar med en, maskinerna.
Nu ligger Azta utslagen på mina fötter och nosar mig mellan tårna. Vi har varit ute på en snabbpromenad. Det är mys i varje liten cell när man får vila ögonen på en brinnande buske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar