Sidor

söndag 10 oktober 2010

surprises

Jag och mamma har åkt runt i Göteborgsområdet och haft en himlans mysig söndag tillsammans. På IKEA inhandlades en drös galgar och lite annat krams. På coop forum, Backaplan värmde jag upp inför body pumpen (sjukt stor affär!?).
Body pumpen leddes för övrigt av en helt galen instruktör. Kordinerad dans som uppvärmning och nedrans hårda övningar för exakt alla kroppsdelar. Jag skakade som ett asplöv i slutet av träningen. Inte konstigt att jag somnade i solariet efteråt. Jag antar att jag kommer ha den sjukaste träningsvärken när jag vaknar upp i morgon. Det är så det ska vara.
Efter en bananshake och läskig proteinmåltid har jag och Marie slappat i soffan till två Mad Men-avsnitt.

Den här dagen fick ett fantastiskt slut, för jag hittade precis två bortsprungna jeansleggins. Det är precis som att jag varit och shoppat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar