Sidor

måndag 18 maj 2009

why do all good things come to an end

Jag är nyss hemkommen från nöjesfältet Efteling, där jag spenderat min dag med Kantrarna. Vilken fantastisk park. Jag kände mig som en fem-åring igen, bland alla troll, älvor, flygande mattor och dansande blommor. Dagen fick inte ta slut. Dock gjorde den det ändå. En grand finale à la regnbåge gånger två, dessutom. Regnbågar och McDonalds-pommes, och slutna ögon i baksätet.

Mer får ni höra imorn. Att åka farfarsbilar tar kål på vilken 20-åring som helst. Kanske kan jag visa er in nya frill också, det låter väl spännande.

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHA xD Det lät väl inte som jag?! Eller?!
    Om jag får ett "ja" här kommer aldrig mer öpnna min mun!
    Puss och kram, du är min bästa vän i hela världen. till solen och tillbaka x100.

    SvaraRadera