Sidor

lördag 2 maj 2009

one of the guys

Jag var med om nagot extremt konstigt igar. jag hade precis krypit upp i en fotolj i mina skonaste mysklader nar det ringde pa dorren. DJ presenteras sig for nagon och snart kommer Zoe nerspringande till mig (jag har ett mysigt kallarrum). Hon berattade att det var tva killar har for att hamta upp mig. Trott som jag var gick jag till vardagsrummet med en bestamd installning pa att bara halsa lite trevligt och forklara att jag nog hade tankt att fortsatta med den dar boken i alla fall. De slutade med att jag i panik rotade igenom hela min impulspackade vaska, som inte inneholl nagot annat an fula och bekvama klader. Daremot hade jag packat ner allt smink.Hur tror ni det blev da? Jo, jag foljde med de dar killarna, ikladd trasiga jeans, en halvsmutsig t-shirt, gardagens mascara och en tovig kaluffs. Trots min foga vackra utstyrsel, hade jag en trevlig kvall pa baren Balls and Brains, med fyra for mig helt frammande killar.
Idag vill jag dock uppfylla min fantasi om en slapp kvall i hangmattan med Man som hatar kvinnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar