Sidor

torsdag 14 maj 2009

So here I go still scratching around the same old hole

Tråning är vad jag ängnar mig åt för tillf'ället. Jag lär ju knappast vara ensam om att tåna efter vad jag inte kan få. Suck och stön. Jag vill gå på Rock Werchter i belgien. Oasis, Coldplay, Kings Of Leon, The Killers, Regina Spector, Metallica. Plus extremt många fler jag jättegärna vill se!Jesus, det måste ju vara för bra för att vara sant? 2-5 juli tänker de hålla på att retas, så ni som är sugna borde ju åka till Belgien. Bara ni inte är är vänner till mig, då får ni stanna hemma och ha picknick med mig och Marie vid Fästningen, på Ankaret, i Kärleksparken, på torget, på min altan, ja överallt!

Förutom att ha druckit saft, har jag idag druckit chokomelk. Haha, tänk om jag skulle sluta så där. Jag har faktiskt pärlat också. Stekt pannekoeken, sett första delen av Sleeping Beauty (jag har aldrig sett den) och faktiskt inget mer. Inte har det varit speciellt tråkigt. Det är nog bara för att mina tre nya klänningar hänger här och gör mig lugn och harmonisk. Lite som att ladda batterierna inför i morgon. Då blir det städning, det blir förhoppningsvis lite make over, och kanske, kanske tar jag på mig en av klänningarna. Ååh, nu vill jag ha en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar