Sidor

onsdag 13 maj 2009

one peace(?) of M and D

Det har blivit lite av min grej, att vakna så himla mycket tidigare än vad jag behöver. Klockan var ställd på 8.00, men själen kunde inte vila riktigt ända fram till 6.40. Detta betyder ju så klart inte att jag såver färre timmar än vanligt. Nej, jag har nämnligen börjat sova middag. Igår som jag middag på riktigt, iklädd nattlinne, i min säng. Det är något speciellt med att sova middag. Det är alltid mycket skönare i sängen. Och så är det alltid mycket besvärligare att avgöra om man nanar eller är vaken. Det blir en väldigt tunn gräns mellan dröm och verklighet. Jag har sett och gjort mycket dumheter, stående på den där gränsen!

Vi lyckades boka biljetterna igår. Så för er som vill ställa upp som välkomstkommite, är hjärtligt välkomna (med champagne och trumpeter) att vänta på Landvetter 3 juli klockan 13.00.
Okej, då kör vi nu då. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar