Sidor

fredag 10 augusti 2012

way out west-frukost

God morgon sjusovare och icke sjusovare. Jag hör idag till den första gruppen, då jag inte kravlade mig upp ur sängen förän 10. Då var det så klart frukost som lockade. Men innan dess: toabesök! Nu är det så klart inte toabesöket i sig jag vill uppmärksamma, utan smärtan i min rump som är enorm när det är dags att sätta sig. Eller böja sig, eller... ja, ni förstår. Träningsvärk! Tänkte att jag skulle "passa på" att köra ben igår, eftersom jag ändå inte tänkt löpa de närmsta dagarna. Hur smart? O-smart! Aj.
Jo, jag gillar träningsvärk i benen. Men inte till den grad att jag måste hålla i baja maja-ringen när det kissikiss-time.

Mäh! Nog gnällt om det. Det är festival. Festival, festival, festival. Livet är så jäkla gött och jag har precis tryckt i mig en bamsefrukost. Nyttiga pancakes och en smoothie på citron och nektrain. (Förlåt magsåret!)
Oj vad det är läge att göra sig snygg igen. Måste bara slå ett slag för hemmafestival. Så himla fint att kunnda duscha av sig kyla och rökmoln när man kommer hem på kvällen, och vakna i sina fluffiga lakan. Ja, mysigt.
Men nu: storpeppen på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar