Sidor

söndag 26 augusti 2012

stilla

God morgon! Det är nästan lite obehagligt hur lugnt det är här. Inte ens den arga och skrikande mannen är i farten idag. Det blåser knappt alls och regnet som droppar, gör det i väldigt maklig takt.
Skönt. Och ganska trevligt faktiskt.
Jag har tagit mig upp, men tillbaka till sängen igen. Uppkrupen i nytvättade lakan med en skål gröt. Chokladprotein, banan och jordnötssmör med keso och färska jordgubbar som smakar smultron. Bäst-frukost.
 
Igår träffade jag min bästa i Linné för att äta fiskspett på La Sombrita. Vi lämnade huvudena hemma båda två, men lyckades ändå skriva ihop en lista på vad som är bra med hösten. Så himla bra kväll.
Däckade så fort jag intog vertikal ställning och har sovit i super duper-många timmar. Massor av energi till gymmet alltså. Det blir fint det.

1 kommentar: