Sidor

tisdag 21 augusti 2012

triceps och päronfluff

Har så mycket tid för träning nu, att jag inte vet vad jag ska göra med den. Går till gymmet och chillar runt liksom. Myser. Svettas också såklart. Är trött i kroppen. Riktigt jäkla trött. Men då känns det extra gött att pressa ur allt.
Idag gjorde jag bäst ifrån mig på cardiodelen. 30 minuter CT. Dripp-dropp. Lite vidriga aminios på det, innan triceps och mage. Gjorde alla övningar jag kunde komma på och blev trött redan efter första. Kan ju inte få mer än ännu mera träningsvärk.
Sitter nu med GP, Säkert! på engelska, kaffekopp och kanske det godaste fluffet hittills. Dubbelpäron och dubbelvanilj. Alltså frysta päronbitar mixat med päron/vanilj-whey, vaniljpulver, avocado och lite filmjölk. Hackade mandlar och alldeles perfekt mognad nektarin till det. YU-UM!

Tänkte dammsuga upp lite mjöl och hårstrån och sedan ge mig ut i solen. Vet ni? Idag kommer mina grekiska päron hem till mig. Saknat!

1 kommentar: