Sidor

tisdag 28 augusti 2012

ah höst

Morgon! Åt inte gröten i kylskåpet idag, utan räddade ett par rågmackor från att torka ihop och dö. Ört-tartex, ruccola, hushållsost och tomat. Plus filmjölk med fruktsallad.
Är dubbelmätt i magen nu, men tänkte att jag borde ladda på rejält inför en massa härlig träning under dagen. Vi börjar med gym.
 
Måndag kväll ägnades åt ett gäng timmar skitsnack i Lindas kök. Planera höst, framtid och reunions. Precis som det ska vara i slutet på augusti.
 
Nej hörrni. Nu vill jag gå upp mitt i mörkret, äta, träna, äta igen, promenera till skolan och vara mitt hungrigaste innan jag ens kommit fram. Och matlådor. Ah. Höst!

1 kommentar:

  1. Jag säger också "ah" åt att hösten och allt vad den innebär är på väg att anlända :)

    SV; haha ja, visst var det ganska påhittigt ;) blev faktiskt väldigt gott och jäävligt mättande också :D

    SvaraRadera