Sidor

lördag 4 augusti 2012

märker ni peppen?

God morgon helgen! Inte spelar väl det mig någon roll om det är helg eller ej. Eller? Jo, visst gör det. I alla fall till den grad att jag ser ljuset i veckotunneln. T V Å F U C K I N G D A G A R K V A R. Och den här helgen innebär ju det F O R E V E R. Inget mer sjöjungrfruliv. He. Så illa är det inte. i och för sig. Jag gillar båten. Litegranna. Jag gillar mina vänner och jag gillar att se på vattnet. Det är bara stressen jag inte är förtjust i.
Är trött på hela den där magkatarrsgrejen också. Känner mig frisk nu. I magen alltså. Lyckades ju bli lite förkyld. Klenis, klenis! Sköljer ner gula snäll-tabletten med första hemma-kaffet på massor av dagar. Så gott att jag blir tårögd.

Åt mer än piller till frukost. Proteinfluff. No shit!? Lingon-edition idag. Svenskigt va? Jisses vad gott. Tänkte den där skålen skulle ta mig runt några kilometrar i asicsen. Kanske är jag snabbare idag. Ingen press så klart.

Igår alltså. Jag somnade som en jäkla gris innan klockan slagit nio. HUR är det möjligt att sova så här mycket? Så lätt? Känns som att jag aldrig någonsin haft insomningssvårigheter. Gött liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar