Sidor

söndag 26 augusti 2012

hemsläpen

Morsning igen. Här är det fortfarande stilla. Har dock aktiverat mig med gym. 60 minuter på två olika crosstrainers och ett styrkepass-bröst. Kändes bra. Ganska lugnt i lokalerna också, trots söndag förmiddag. Gissar på att många firade lönelördag igår.
Skulle ge mig ut på en långsam-promenad till affären, men slutade på en distans à 8.5 km. I bra tempo dessutom. Svettigt. Behövde verkligen få tillbaka min kärlek till promenader. Tappade det lite när jag slutade åka buss.
Körde i långa löpartights för första gången på jag vet inte hur länge. Är det den tiden på året alltså? Nja. Hade lätt kunnat mysa runt i shorts och linne. Note to self alltså: sommaren är inte över än.
 
Är egentligen hur nöjd som helst med att hösten faktiskt snart är ett faktum. I alla fall till den grad att skolan kommer igång. Alltså. Hur fint ska det bli att få vila ögonen i kurslitteratur igen? Och dricka te.
Äsch. Peppen är stor i vilket fall.
 
Nu ska jag koka mig en kopp kaffe och dra ner persiennerna till förmån för optimalt låtsashöstmys UTAN min syster Zoog. Vill fälla lite tårar, men intalar mig istället att det är coolt att känna poliser. 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar