Sidor

måndag 27 augusti 2012

stora mål

Dåså. Då var frukosten tillhörande veckans första dag, tuggad och svald. Eller ja. Något vidare tuggande blev det väl inte direkt av. Gröt slinker ju ner utan vidare ansträngingar.
Är en liten bit bakom de flesta när det gäller att ta sig igenom Bella/Edward-filmerna, men ägnade i vilket fall kvällen åt första delen på Breaking Dawn. Fastnade verkligen. Och då var det ändå några år sedan som den där typen av film verkligen tilltalade mig. Måste. Se. Del. Två. Snarast!
Men. Som ni förstår är jag inte uppe klockan 6 en sommarlovsdag för att se på film. Nja. Här ska löpas. Långt. Valde dagen med bäst väder och korsar mina fingrar för att tempen stigit något om en timma. Vill inte dra på mig de där långa tightsen igen.
Okej. Så långt ska jag. Varför? För att jag spenderade en väldans massa söndag åt att läsa om marathon, löpteknik och coola lopp. Inspirerad skulle man kunna säga. Och taggad. Låt oss se vart det tar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar