Sidor

onsdag 8 augusti 2012

pyssel och western boots

Är fortfarande helt mosig efter den där livsförbrukningen av mojito som rann ner i strupen under natten. Har använt dagen till att tvätta, städa och handla. Och så hämtade jag ut mitt festivalarmband i Slottsskogen med Jossan. Det är ju nämligen dags för mig att besöka Way Out West för första gången imorgon. Peppen är enorm. Unnade oss även lite mys på solig uteservering innan vi fyllde på lagret av bärs.
Nu har jag fixat ihop lite picknicklådor inför de kommande dagarna. Blir mest olika salladskombinationer, rågbröd med lyxigt pålägg och frukt i bitar. Vid kalasväder väntas grillning imorgon, och då har jag laddat upp med veggie-burgare. Vad kan gå fel?

Minns ni föresten bootsen i den snygga skokartongen?
Insåg efter ett tag att de var väldigt lika ett par mockaskor jag redan äger, så jag bytte in dem mot ett par i samma modell, fast med högre skaft. Hur bra som helst att gå i. Har till och med invigt dem med en springa-hem-genom-Vasa-mitt-i-natten-tur, och de klarade av testet utan anmärkningar.
Bäst av allt är nog att jag kan traska omkring i motorolja hur mycket jag vill.
God natt på er bikers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar