Sidor

torsdag 16 december 2010

zebran

Självklart är jag bitter efter många långa stunder i iskyla i väntan på bussar som aldrig dyker upp. Tragiskt. Sena kvällar och tidiga (mitt-i-natten)-mornar. Detta har satt sina spår. På min satans hals. En miniförkylning nu när jag återhämtat mig från den förra.
Det kan absolut inte komma olägligare med ett sjukdomstillstånd än nu.
Det är nu jag vill vara frisk. Om någon gång! I morgon är förhoppningsvis den bästa dagen på hela året. Åh vad jag älskar i morgon. Redan!


Kvällen har gått åt till roomie-häng. Vi åt. Tillsammans. En åt köttfärs och en annan pannkakor. Så har vi slått in paket också. Och lagt dem under jul-gröna-växten. Och lyssnat på en jullåt. Och jag har tvättat. Tvätt som hunnit torka. Fantastiskt. (Nu tycker mina grannar att det är en perfekt tid att börja borra i väggen.) Jag har packat också. Och städat rummet.

Innan dess tränade jag mitt sista pass innan jag tar ett litet jullov. Wierd. Det var hur som helst armar, axlar och rygg som jag slet med för fulla... muskler?

Det här inlägget har jag egentligen varken tid eller ork till att knåpa ihop, då jag borde sova. Men vem vet när jag hör av mig igen?

Hoho, vi ses i snöstormen gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar