Sidor

tisdag 7 december 2010

rött

Det blev en sådan där bra dag i stället. Motsatsen till vad som väntades i mitt huvud. Yogan har i och för sig alltid den inverkan på mig. Jag kände mig otroligt stark och smidig, trots träningsvärk i bröst från gårdagens pass. Det är alltid lika trevligt när vi får testa på nya ställningar. Extra kul är det när inte ens instruktören fixar en avancerad arm-balans-övning. Då känns det lugnt. Och fint.

I mitt lite småtrötta och avslappnade tillstånd efter passet, körde jag på med lite benstyrka. Detta för att slippa ta mig till gymmet i morgon. Morgondagen får bli en vilodag med julklappsshopping och tvätt.

Detta för att jag och Monique bestämde oss för att impuls-blod-giva tidigare. Vi körde en drop in och är nu 4.5 dl fattigare av vår ädla syrebärarvätska. Vi passade så klart på att fika en massa också. Kakor, frukt och macka. Mums.
Mitt blodvärde var dock inte så mycket att pryda granen med den här gången. Jag låg en bit under gränsen och skulle alltså inte ha fått lämna egentligen. Men men, jag lever ju och frodas fortfarande.

Efter lite mera fikande, mötte jag upp mina kära föräldrar för en getostmacka och tomtelatte. Vi planerade inför jul och myste i bastuvärme innan de skulle bege sig tillbaka till Varberg och Azta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar