Sidor

torsdag 23 december 2010

Tja tja bloggen. Och god jul typ.

Här sitter jag i ångorna av en nygrillierad julskinka. Ett stort köttstycke jag inte tänker sätta tänderna i. Inte det här året inte. Nepp. I år håller jag mig till sillen. Och laxen. Och hm. Grönkålen. Köttfri jul, det är skiten den här gången.

Vinsmuttande. Det är fint.

Dock är jag bitter. SVIN-bitter! Satans paranoida man som SPARKAR ihjäl en 10 veckors gammal golden retriever-valp. Jag kräks. Bajs. Läs.

Jag och mamma har klätt granen. Det har vi.

Och så har jag arbetat. Med mina två favoriter. Så himla juligt!
Och väntat på försenade tåg. Och sómnat på tåg. Vaknat på tåg. Och lyssnat på fint på tåg.

Och vet ni. Jag har hälsat på Robin. I typ 20 min. Jag gjorde en påse av paketpapper till en grön grod-fot-värmare. Det ni.

Jag fick fick fikat med en Line också. Det var typ det bästa. Tänk vad längesedan sist. Åh.

Nu börjar mamma prata med sig själv, så det är dags att joina henne vid middagsbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar