Sidor

måndag 13 december 2010

hands behind your head


Tut i luckan!

Ännu en natt av fantastisk sömn. Inte för att ni har någon aning om att det var andra natten i rad mina hjärnhalvor fick vila ostört. Att vakna i ett svalt rum under ett perfekt täcke, är något jag vill göra varje minut av mitt liv. Tyvärr får man ju bara chansen en gång per dygn.

Efter mysigaste glögg-aftonen hos Monique igår, kom jag hem till en uttröttad Marie som var sugen på godis. Jag var hungrig, så vi gick till affären och shoppade loss på diverse godsaker.
Till filmen Twisted snaskade Marie tredje-advents-lussebullar och lösgodis, medan jag surplade spenatsoppa och ägghalvor. Fint.
Nu har jag varit på gymmet och bråkat med typ fem miljarder 15-åringar. Det är svårt att hålla fokus när det skriks, gapas och brakar runt om en. Nej, högstadieelever borde utrotas.

Jag hann med ett träningspass igår också. Skönt när man kan klämma in träning även på helgen.

Nu ska jag ta bussen (igen, jag är en sådan buss-människa nu för tiden) in till stan och möta upp min lilla molntuss.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar