Sidor

måndag 8 november 2010

start me up

Det verkar bli en lika fin dag som igår, vädermässigt alltså. Min termometer visar 0-gradigt, men det ser ut att vara ännu kallare. Underbar känsla att inte behöva gå upp när klockan ringde kl 8, utan att kunna ligga kvar och mysa under täcket. Ja, ända fram till chefen påminner om kaffekursen vi ska på idag, med ett sms.

Som sagt; det är kaffekurs på Khals idag. Spännande. Jag räknar med en massa provsmak, så jag har bytt yt morgonkaffet mot te. Te och kanelknäcke. Det ger mig lagom med energi att bylsa på lite paltor och traska ut i vintermorgonen. En promenad känns som en bra idé.
Efter kursen får det bli en tur till gymmet. Kankske löpning, kanske pass.

Nähä, nu får jag nog se till att stänga av min stackars dator. Den började flåsa något väldigt helt plötsligt. Åldring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar