Sidor

onsdag 3 november 2010

possible

Mina missions idag har varit följande:
  • Promenera med Marie till vår nya Kvantum-affär. Det är seriöst den finaste och fräschaste matbutiken jag satt min fot i. Vi blev så till oss att vi storhandlade som aldrig förr. Som grädde på moset ligger det ett Steinbrenner och Nyberg-bageri i samma byggnad.
  • En busstur till gymmet för 6 km löpning. Det tog mig 40 minuter och 550 kcal att komma i mål. Några triceps övningar hann jag också med innan jag la mig i solarier och sov i 25 minuter. Nu är jag fräknig och uthållig.
  • Bakning av 50 stycken illgula bullar. (Åt endast lite deg men känner redan hur magen sväller och rapningarna satt igång.)
Jag spenderade ungefär 90 % av natten i soffan. Meningen var att jag skulle se klart The Terminal och sedan sätta på Clockwork Orange. Det tog tio minuter innan jag var golvad. I soffan.

Nu tänkte jag tända lite ljus och fortsätta där allt startade i morse. Dock med Marie och Sofus som sällskap. Detta är det fina med att vara sambos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar