Sidor

torsdag 25 november 2010

about love birds

Kärlek. Öppen. För allmänheten. För ofrivilliga att beskåda. Rara smekningar och blyga pussar. Färtäring av tungor. Och lungor. Jag vill inte se mer.

Yogan idag kändes grymt bra. Jag var mer fokuserad än vanligt, och byggde upp en riktigt härlig värme som hållt hela dagen. Mycket balansövningar, men även några ställningar som sved till ordentligt i musklerna. För en gång skull fick jag inte sådär svinigt ont i ryggen av skulderståendet, och jag kunde också få upp benen hyfsat rakt. Skönt med ett sådant super-pass efter flera halvtrista och motivationslösa gymbesök på senaste tiden. I morgon blir det antingen att lufsa runt bland maskinerna efter egen planering, eller att vara med på pump vid lunch.

Humöret har varit ganska jämnt under hela dagen. Jag har varit en lugn och harmonisk tjej. Dock brusade det till lite i hjärteroten när jag upptäckte att det är satans dyrt att köpa gardinstänger. Men vad fasen, jag har ju gardinerna (köpte dem i april). Någon gång måste de ju upp.

Nu ska jag ta tag i min fuktiga tvätt. Sortera, vika, stuffas in. Det lukar så gottgottigottgott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar