Sidor

måndag 15 november 2010

some late octobers and early novembers


Den 17:e var en söndag och den var iskall. Den första riktigt iskalla dagen. Jag tog på mig en turban och såg missnöjd ut.

Dagen slutade i kaos och blödande ben.

Den 22:a startade jag och Linda en ny tradition. Fredagsäventyr. Vissa regler måste följas. Tur att de finns nedprintade på dryckesburkar.

Vi testade våra nya uteliggar-mössor också. Fint.

Den 30:e var det ju gratis-sms-dagen (ni minns väl?!). Jag och Marie skickade en hamster till Nacho.

Sedan fikade vi kaffe och focaccia i Nordstan.

På tåget till Varberg, gjorde jag och Simon en lättare variant av hamstern och skickade till Robin.

När jag kom hem till mamma fick jag en latte ur hennes nya Tassimo.

Vid månadsskiftet slog det slint i huvudet på Per. Han förvanlades till en espresso-spruta!

Den 4:e åt jag något så fantastiskt som sushi-buffé med min mamma.

Den 5:e power walkade jag till jobbet.

Den 7:e var en söndag, och den var vacker så det gjorde ont. Soligt och iskallt.

Den 8:e är jag mer taggad efter gymmet än innan. Sjukt.

Lördagen den 13:e myste jag i min ensamhet och klämde en hel chokladkaka. PLUS massor av ostbågar.

14:e. Igår. Min pappas dag. Familjen firade med pasta på Toscana och jag åt min första Barbapappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar