Sidor

måndag 22 november 2010

jackie

Jag äger två fungerande veckarklockor, en mega-dunder-skön säng, en gnisslande nacke och ett par knakande höfter. What's up egentligen? Var det verkligen 21 jag fyllde i april? Dessutom brände jag mig (igen) idag. På en skvätt grön ärtsoppa. OCH jag har ett sår i munnen.

På gymmet var jag värdelös. Dock fick jag båda dammsugit lägenheten och diskat upp all disk som stått i drivor ett tag. Det kan jag ju vara nöjd med. Mindre nöjd kan jag vara över att pepparkaksburken åkte fram efter att jag vaknat med ett underjordiskt blodsocker i soffan.

Medan jag ligger och grämer mig över allt som är segt just nu, och kollar på något så sliskigt som Gossip Girl, kan ju ni få en bild på gänget med galningar som hälsade på mig i helgen. Tack och adjö.
c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar