Sidor

måndag 29 november 2010

pec fly

Och så var man tillbaka i Varberg igen. En hel månad sedan sist. Galenskap. Det första jag gjorde var att ta med mig Erica (och hör och häpna: ÖMMANDE HALS) till gymmet för att bröst- och tricepspass. Med en portion havregrynsgröt och två äpplen i magen, gick det väl ändå hyffsat. Trist att känna sig krasslig när man ska jämföra sig med proffsen dock. Min träningsguru!

Nu är jag ensam hos mamma och pappa. Eller ja, hos Azta kanske man borde säga. Hon är ju den ända som har hyffs nog att hålla sig hemma, när det väntas finbesök.
Någon vidare matsansation hittade jag inte i skåpen heller. Jag stekte någon potatis/rotfrukts-ugnsblanding och skrapade ur det sista ur en ajvarburk. Mätt är jag i alla fall. Och mitt kaffe fick jag.

Jag tror jag får återkomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar