Sidor

torsdag 27 september 2012

torsdagen den 27e

God morgon! Så här har jag det. Kaffe till hjärtklappningsmängder. Nyss åt jag pannkakstårta på rester från igår. Mätt as a mother fucking plätt.
Himlen går i nivåer idag. Bakom det stora svarta molner som rör sig, ser man en ljusblå himmel. Har dock inga större förväntningar på vädret. Men visst hade det varit trevligt med bara en aningens sol snart.
Som vanligt blir det en pluggdag. Kommer ingen vart i litteraturen. Någon awesome studieteknik har inte fallit på plats än om man säger så. Försökte mig på ett kombinerat kaffehäng/plugghäng hemma hos Linda igår, och det var mysigt, men inte särskilt produktivt. Inte värdelöst heller.
Det blev kvällsträning lite senare för vår del. Efter 30 minuter intervaller på crosstrainern, drog vi igenom axlar och triceps. Uppskjutet sedan i fredags. DET kändes knäppt. Jag har blivit en gymslacker. Och springer gör jag aldrig heller. Någon krypte dygnet och jag märkte aldrig något. På tal om tid. Den har blivit hög att börja läsa. Tjo! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar