Sidor

måndag 3 september 2012

tell me what you know about dreams

Jaha. Första måndagen i september. Och jag har fortfarande inte börjat skolan. I morgon så! Får ändå erkänna att jag är en gnutta avis på alla er som drar igång idag.
Göteborg fullkomligt vimlar av nystartare. Så himla bra.
Jag använde den här förmiddagen till lite kalorifurbrukning och lyftande på gymmet. Kändes lite tristare än vanligt, då jag hade med mig Linda sist jag var där, och nu var tvungen att peppa mig själv istället. Det går det också. Speciellt när en räksallad från Briggen väntar runt hörnet. Ja, den var lika god som förra måndagen. Variation? Not so much.
Eftersom det fortfarande är sommar ute, tänkte jag fylla termosen med kaffe och sätta mig i solen med en bok. Det blir bäst så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar