Sidor

söndag 9 september 2012

frånvarande

Herre Gud. Jag är svinkass på att skriva coola inlägg nu för tiden ju! Vad jag gör i stället?
Jo, till exempel:
  • Sitter jättemånga och jättelånga timmar i lässalar med jättemycket kurslitteratur. Låter trist, men jag gillar det så himla mycket. Allra bäst är nog ändå timmen i mitten, när man får äta matlåda med sina vänner.
  • Går på after work som utvecklas till bar hopping med shots och avslutas med mörk och vampyrisk country-konsert på Pustervik. Och dans. Och fler fire shots.
  • Lyckas dra på mig en liten släng av magkatarr, så jag tvingas ställa in lördagens planerade utgång, men får i alla fall uppleva lite gratis-festival i Bältesspännarparken. Marit Bergman- en besvikelse, Björnstammen- en extremt positiv upplevelse, Icona Pop- ett kärt återseende, coola tjejer men fel tillfälle.
  • Äter svampsoppa med min bästa vän och somnar när halva filmen gått.
  • Springer 8 km utan katarr, tvättar jordnötssmörad morgonrock och saltrostar mandlar i ugnen.
Snart är det en ny vecka och jag är så himla redo för att som ska ske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar