Sidor

lördag 22 september 2012

en vardagshelgdag

 
 



Det blev inget gym i morse. istället gick jag och hängde på låset till bibliotek. Vi var allt en fin liten skara som hängde där idag. Mellanmålade på Valios nya kvarg gjorde jag när suget satte till. Smakade lite mer som yoghurt.

Efter ett tag blev vi ju så klart hungriga igen. Då gick jag och Lou Lou till Phillies Étage. Knäppt va? Samma ställe som igår. Fast den här gången festade vi loss på spenatsoppa, fräsch sallad med gott bröd, och...
...kladdkakesmet till efterrätt. Så himla gott. Bästa spenatsoppan jag ätit desutom. Finfin stämning som vanligt.
 
Med den här bilden ville jag egentligen visa hur mycket svett jag lyckades pressa ur ryggen idag. (På eftermiddagsträning då förståss. Inte på biblio!) Märker dock att ingen fukt är synlig. Men ni litar väl på mig ändå? Om inte: 60 minuter intervaller på crosstrainer med 80% över 180 i puls. Brukar inte bli blöt på ryggen, men idag hände det!
 
Nu ska här mysas med film, godis och klasskompisar, innan det åter igen är dags att placera häcken i en läsesal. Trevlig kväll göttegrisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar