Sidor

onsdag 26 september 2012

tja tja bloggy!

God morgon och välkomna till sagodagen! Jag har gömt mig bakom mitt största halsband dagen till ära. Och ett glatt humör.
Lämnade in en tenta igår och fick således belönas med öl. Men stress har givit utlopp för dålig nattsömn de senaste dagarna, så jag lämnade tidigt för att krypa ner under rena lakan i en nyputsad lägenhet. Somnade innan tio och kände mig där alldeles, alldeles lagom utsövd åtta timmar senare.
Pannkaksfrukost i långsamt tempo, medan det började ljusna på andra sidan fönsterrutan. Ifrån högtalarna kommer Den Stora Vilan, eftersom de spelar på yaki-da idag. Dubbeltrist för mig som inte har någon vän som är pepp på psykadelisk göteborgsrock. Det betyder alltså kurslitteratur ikväll. Där av läsledigheten denna onsdagsmorgon.
Alles for now. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar