Sidor

fredag 26 februari 2010

The water is warm 'til you discover how deep

Wow. Min vecka är redan på väg att bli bra igen. Jag vet inte om det är fredagsluften som spirar, eller rent av att våren just knackat på dörren. Mängder av slaskiga sjöar täcker Varbergs gator. Det är mycket snö som ska bort. Tur är väl det att jag faktiskt har ett par skor som tål vatten.

Jag och min far kom precis hem från stan'. Det blev en mysig fika med goda maffiga mackor och sött te. Jag tänkte dagen till ära, dämpa mitt sötsug för en ganska lång tid framöver. Inplanerad myskväll med lösgodis, cola och filmen Chokolate. Med mig själv, för mig själv. Tänk vad trevligt det ska bli.
Dessutom tänkte jag agera lite taxi till mina päron som ska fira in helgen med after work.

Åh, ge mig sommar, sol och festival. Eller Indien. Eller en picknick i ljummet gräs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar