Sidor

onsdag 24 februari 2010

they are new


Somliga går med läckande skor. Vissa kommer hem med pissevåta strumpor. En del kommer hem helt megalodon-(tack Marie för detta uttryck)trötta.
Tur att dagens middag tog ungefär fem minuter att slänga ihop. Teriyakistekta tigerräkor med haricots verts, färska böngroddar och salladslök i tortillabörd. Gott och enkelt.

Den här veckan har varit sjukt påfrestande när det gäller just det, frestelser. Då jag nästan tycker att allting är gott, finns det ju också mycket mer för mig att vara sugen på. Men de senaste dagarna har varit riktigt hemska. Allt jag (min kropp) vill är att köpa en stor godispåse. Hu!
Nej, nu får det bli helg snart så jag kan gotta mig i något sött.

Föresten, undrar ni - så sitter jag inne på en massa smaskigt info om ekologi och rättvisemärkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar