Sidor

torsdag 28 januari 2010

re heheheee tard


Skämt åsido. Efter att ha varit bakis i nära fyra dagar, har jag äntligen tillfrisknat. Fit for fight för gymmet. Dock mesade jag med konditionen, då jag trodde min näsa skulle göra en Jackson.
istället blev det en lång runda med Cilla och vovvarna. De trivdes riktigt bra tillsammans den här gången. Jag tror bestämt att Sigge Suck har insett att Azta inte är speciellt intresserad av hans valpfasoner. Hur som helst fick mattarna snurra och trassla ett antal gånger på Varbergs härligt hala gator. Solen skiner och allt är så trevligt. Börjar dessutom vänja mig vid att få morgonbesök av Nadja varje dag. Tur att det finns folk som kan komma och äta upp allt som bakas!

Ikväll blir det hemmagjord pizza, sug på den du! Gör helst inte det föresten.

2 kommentarer:

  1. Du kan alltid skicka upp ett paket muffins till mig :D Jag betalar självklart frakten ;)
    D0m med kakdeg såg ju himmla goda ut ;)

    SvaraRadera
  2. wow du ser ut som modellen från marc by marc jacobs!

    SvaraRadera