Sidor

måndag 25 januari 2010

medication


Hej, hå! Medan jag ändå bara hänger runt i lägenheten, täppt, rinnande och extremt hjälplös; borde jag slänga iväg ett litit inlägg. Ja, till er som tror att jag slutat, in your face! Här levs det... och frodas.

Lördagsnatten spenderades i Robins hak. Det spelades sällskapsspel, dansades till Lady Gaga och hm... mjölkades kor. Självklart smuttade vi på vinet också. Fram emot midnatt kom Cillen och Sara G och drack päronsaft, innan vi begav oss ut i mörkret och kylan. Jag avslutade med att åka baksäte hem till mamma.

Gårdagen spenderade jag i min pyjamas, i ovetskap om att min fantastiska dagen-efter-huvudvärk, faktiskt var lite mer än bara bakfylla. Efter att ha snutit upp två rullar hushållspapper och nyst en miljon gånger, börjar jag acceptera min förkylning. Satan också. Jag vill vara ute i solen och springa mig svettig på gymmet.
Istället sitter jag här med trassligt hår och brillor, samtidigt som jag spanar in apotekets webbshop. Patetiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar