Sidor

måndag 10 januari 2011

spinning och ryggpass

Ooops. Innan jag tog bussen till gymmet, svalde jag mitt lilla piller utan vatten (nyfluxade tänder du vet!) och det var ju en mindre bra idé. Shit vilken halsbränna detta gav mig. Jag var inte alls långt bort ifrån att ta upp en näve snö och svälja. Dock försvann ajaj:et under träningen, men har smugit sig på igen. Vad är detta!? Jag brukar alltid svälja tabletter "nakna", som Linda skulle ha uttryckt sig.

Hur som helst gick ryggpasset finfint. oändligt många övningar och flera repetitioner på varje. Var dock lite mesig med vikten. Det är så lätt att underskatta sig själv. Känner ändå att jag fick ut massa massa. Skönt!

På spinningen gav vi allt. Svetten sprutade som satan ur varje por. Intervaller var det som gällde.

Nu varvar jag ner med en proteinshake på minimjölk med mixade jordgubbar. Sugrör direkt ur bunken. Disk-lat.

Efter en varm dusch ska börja piffa lite i lägenheten för i kväll kommer det en kille som ska bestämma om han vill bo här i stället för oss. Not so nice! Dock är det ingen direkt uppgifta att få stället snyggt, då jag kom hem till ett skinande rent hem i går. Dammsuget, skurat och mega-piffat. Underbart och uppskattat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar