Sidor

måndag 3 januari 2011

ny vecka och nytt år och cillas födelsedag

Jag stupade som en soldat, ner i sängen igår. Så uttröttad var det längesedan jag var.
Marie kom hem när jag klev ur duschen och vi. Vi (jag, så klart) bestämde oss för att dega i soffan framför Mad Men. Riktigt nice! Jag somnade till slut och mobiliserade mig efter ett par uppvaknanden till sängen, där jag somnade som en sten.
Är riktigt pigg och på språng idag. Havregrynsgröt till frukost och nu har jag lagt upp ett litet träningsprogram för dagens pass. Det blir ben och vader så här första dagen på vecka 1.
I eftermiddag ska jag arbeta med Linda. Det gillar vi ju så klart skarpt!

Idag vill jag naturligtvis gratulera min Cill. Hon fyller 22 år och just nu känns Varberg alldeles för långt bort. När du kommer hit blir det brakkalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar