Sidor

onsdag 5 januari 2011

smärta och redlösa barn

Skepp ohoj! Kl 11.45 (!) vaknade jag och Linda upp i min säng. Under varma täcket. Fantastiskt skönt att kunna sova så länge. En välbehövlig vila efter diverse tisdagsaktiviteter. Body pump på tom mage och extrem träningvärk, låter inte som någon hitt direkt. Dock gick det över förväntan. Tog det lite lugnare med vikterna på rygg och axlar, då jag fortfarande har känningar där sedan i söndags. Min ömma rumpa och vader blev hur som helst snuvade på konfekten, där gick jag fullt ut.
Vi belönade oss själva med sushi. Och, efter som någon fyllt år, firade vi med öl och jordgubbschampagne. Vi lyckades lura med Marie ut också. Dessverre tror jag att detta fungerade enbart för att hon ville förflytta sig till Sävedalen.
En mini pubrunda på två barer och ett gäng märkliga karaktärer. Det kommer aldrig sluta kännas konstigt att möta barn på krogen. Nej, där har min hjärna inte riktigt hunnit greppa än.

Som bilden visar var det två stora skålar havregrynsgröt som gjorde oss till människor igen.

Nu har jag diskat glas, dammsugit och slappat tillräckligt länge. Det är time att bege sig in till staden för att träffa Marie och byta in lite julklappar. Tänkte ge gymmet ett besök också. Är bara så satans besviken över att mitt protein inte har hittat hit än. S U C K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar