Sidor

onsdag 18 november 2009

suger poker


Det har blåst så mycket idag att det varit svårt att stå upprätt. Så mycket motvind att jag kunde skippat rullband och roddmaskin när jag väl kommit fram till gymmet på min cykel. Pustar som fick mina egna ben att fälla omkull mig. Stormbyar som näst intill ryckte upp mina hårstrån från sina säckar. Ja, ni fattar galoppen va? Det blåser som 17 i Holland idag.
För att göra mitt hjärta några kg lättare, träffade jag min bästa vän i Amsterdam. Ett par timmar på cafét med de godaste mackorna, ytterligare minst en timma på ett H&M med fröjder för alla sinnen, och stora kaffekoppar på cafét med den trevliga baren.

1 kommentar:

  1. Ar detta pa Warmoestraat? Var dar forra helgen, har ett liknande kort med samma lunch! Cheesecake med hallon var himmels. Syndigt stalle!

    SvaraRadera