Sidor

tisdag 30 december 2008

Time

Vågade mig på skaldjurssalladen på Paganini idag. Skaldjur, det hade jag väl aldrig kunna drömma om att tycka om för tre år sedan. Det var riktigt gott faktiskt. Det blev min och pappas sista lunch tillsammans i Varberg på ett tag.

Nu sitter jag i min säng och lyssnar på bra musik;
http://www.youtube.com/watch?v=BdpJ61Dk2Ic&feature=related
Anton, ibland lyckas du faktiskt! Det här är rigtigt bra!

Dirk-Jan säger att jag ska a med mig en regnkappa till Holland. Om jag inte äger någon så fixar vi det när jag kommer dit. Det låter lovande! Jag kommer nog gå ut i regnet i en vanlig jacka, precis som jag gör här i Sverige. Vill barnen leka när det regnar får de faktiskt göra det inne! Jag passar liksom inte in i ett regningt landskap. Så är det bara.

Nu har jag packat min enorma bubbelgumsrosa resväska. Den väger bly och rymmer inte alla kläder jag ska ha med mig. Som tur är har Dirkis också lovat mig en stor garderob, det tackar vi för. Nu är det bara fyra dagar kvar vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar