Sidor

lördag 27 december 2008

I don't want to play the broken hearted girl

Hej vänner! Det blir inga märkvärdiga ansträngningar idag. Först en tripp till Expert med M och P, och lite senare ikväll tänkte jag sticka över till Erica för en sista svullning. Fy vad jag kommer sakna det! Jag kommer sakna vårt dagliga matprat.
-Vad åt du till frukost?
-En macka. Och du?
-Jag gjorde en omelett med spenat. Blir det kyckling och bulgur till middag eller?
-Ja, självklart.
-Vad ska du ha till? Pesto eller sweet chili?
Det hade sin charm i allt elände! Det kommer bli ganska dyra telefonräkningar om vi ska fortsätta i den stilen.

På tal om telefoner. Mamma snackade med en polis (de blev astajta under deras 15 minuter långa samtal) som absolut trodde att jag skulle kunna få en ny på försäkringen. Jag vill! Det är plågsamt att hela tiden bli påminnd om "det tragiska", när jag kollar på de rosa hörlurarna som fortfarande ligger på mitt nattduksbord.

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar