Sidor

tisdag 30 december 2008

Att vara eller inte vara, ett fotografi

Att framkalla bilder är ett måste! Men Gud vad svårt det är... Det går ju verkligen inte att framkalla alla, man skulle aldrig orka sätte in dem i fotoalbum. När man framkallar så sällan som jag, och samtidigt fotar som en galning, samlar man på sig en hel del. Jag tror det var tre år sedan sist. Det är en konst att välja ut vilka som ska få bli färg på ett papper och vilka som ska få fortsätta existera endast i en värld av 1:or och 0:or. Det får nog bli till att tan en del i taget. Resebilderna får böja sig med att vänta, medan t ex studenten-bilderna ska få bli verklighet!



Jag gick en promenad med Anton och Azta innan. Det var riktigt kallt ute. Jag var inte så jättesmart som bara tog på mig ett par strumpbyxor.



Nu har jag skaffat skype OCH webcam med mic. Jag känner mig himla förberedd inför min resa!

1 kommentar: