Sidor

måndag 29 december 2008

This is not a real picture

Hej hopp! Mina fingrar luktar chilinötter. Kommer precis ifrån chilinöten himself. Robin har inrett sitt ena rum med en gigantisk TV och typ femhundra högtalare. Orkar man inte ta sig ner till Capitol så kan man ju i alla fall mösa sig bort till håstens egna biograf. Vi tog en titt på Fantastic Four - Rise of the silver surfer. Att det var en helt okej actionfilm ska jag väl inte sticka under stolen med, men kanske ingenting jag skulle få för mig att se igen.
Däremot såg jag en väldigt bra film hemma hos Erica igår; The last king of Scotland. Jag rekomenderar! Det blev också lite självtortyr (vi såg barnhemmet (i alla fall några minuer, då vi inte gömde oss under täcket)). Den hade sina läskiga stunder och gav i alla fall mig, kalla kårar och några lättare hjärtinfarkter.
Som sagt (eller kanske bara tänkt), jag kommer sakna våra frosserikvällar!

Jag måste bara berätta om julkortet som damp ner i min brevlåda idag! Cilla är världens gulligatse låtsas-amerikan. Hon är inte bara låtsasamerikan, hon är en hårt saknad vän också!
Jag önskar dig allt gott i världen Cill, och våga inte ha en osäker flygresa hem!

Nu ska jag återgå till min och Antons underliga diskussion om livlösa människor i fotografier.

1 kommentar: