Sidor

fredag 26 december 2008

skitdag

Mitt ben är så djupt somnat att det känns som att det inte existerar.

Jag ber om ursäkt för mitt raseri innan. Trött. Jag blir utmattad av den här vreden. Min mamma är en ängel. Då menar jag ingen liten töntklump, utan en sådan där vacker med gigantiska vingar och gloria.

Hej och hå, det hände en del roliga saker hos Erica ändå!

För att lindra lite av eran egen baksmälla ska jag nu bekänna en rad pinsamheter.
1. Jag kom inte in på Oscar´s för att jag var för överförfriskad.
2. Jag gjorde ett nytt försök.
3. Jag gick hem i sällskap av en skoskav som inte är av denna värld. (Jag svär på att jag hörde vattenblåsan explodera på hälen.) Tjutande och snurvlande hela vägen! Jag har ingen aning om varför, men jag lär ha tyckt otroligt synd om mig själv.

Ni som känner mig vet att jag har mina bästa dagar då jag är bakis. Jag säger roliga saker och beter mig som en tok. Idag har jag dock varit en tjurande tråkmåns.

Kände att jag var tvungen att ringa Angelica som också blev av med sin mobiltelefon igår. Hon tjurade inte, hon försökte istället få med mig ut ikväll. Inte en chans i världen att jag ens överväger detta. Jag ska sitta hemma i min sidenrock och fina underkläder, och må som jag förtjänar.

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar