Sidor

söndag 28 december 2008

fikon och physalis

Det blev en myskväll hos Marie à Paris igårkväll i stället. Vi spanade in Björn Gustavssons livsverk. Pojken är rolig, det kan man inget annat än att hålla med om, men visst kan det kännas lite överskattat när Gustavsson-hysterin gör att stackarn måste ta en time out? Men gillar du Björn ska du ju absolut se den! Härliga ihopklipp från hela hans karriär på en två timmar lång DVD.

Vi hann också med ett parti singstar, en jämn kamp må jag säga.

Efter detta blev det Djurtjyrkogården som jag under flera år aldrig vågat se klart. Jag säger bara "usch". Rachels syster Zelda är nog den läskigaste i skräckfilmshistorien!

Nu är det frukost med familjen och sedan ska jag ta avsked av min farmor som åker tillbaka till Åmål idag.

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar