Sidor

tisdag 23 december 2008

pink is the new black

Teknik. Finns det något som kan få en på sämre humör än krånglande teknik?! Jag är inte väldigt otekniskt lagd, men när det kommer till rosa mobiltelefoner säger liksom hjärnan ifrån. Den rullar ihop sig till en boll och försöker lägga sig i hörnet. Inte blir det bättre när dasslocken ramlar av så man nästan trillar i pissvattnet. Just nu avskyr jag ALLT som är ihopskruvat eller har en tillhörande sladd eller USB-öppning.

För att återgå till rosa mobiltelefoner; jag fick min julklapp av mamma och pappa ikväll. En Samsung touch wiz. Den är bedårande! (Jag försöker lära mig att uttrycka känslor och humör utan smilegubbar.) Tack tack tack!

Fick besök av Sara och Erica & Anders i eftermiddags. De var gulliga och kom med klappar till mig, jag niger och bugar hjärtligast.

Då var det alltså julafton imorgon. Snölycktor, renar och skäggiga män i röda trikåer. Granen är klädd och skinkan är griljerad. Det är bara för mig att vakna utvilad imorgon, så ska jag fixa att palla igenom hela dagen!

Ha en skön natt före Dopparedan' vänner! Själv ska jag fira den med att läsa om ett vackert kärlekspar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar